Huurwoningen Schagen

Bent u op zoek naar een huurwoning in de regio Schagen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Wij weten als geen ander hoe moeilijk het kan zijn om een geschikte huurwoning te vinden. Wij weten exact hoe de woningmarkt in elkaar steekt, beschikken over een flinke dosis passie en denken altijd in creatieve oplossingen om ook voor u een geschikte huurwoning te vinden.

Voor welke huurwoningen kunt u bij ons terecht?

Wilt u een huis huren in Schagen? Wij helpen u graag!. Naast een huurhuis kan dit een appartement, volledige woning of studio zijn. Wanneer u een huis wilt huren in Schagen via WoonHuyz gaat dit altijd om een zelfstandige woonruimte met een eigen badkamer en keuken en een eigen huisnummer. Op deze manier hoeft u zich geen zorgen te maken of u zich wel of niet kan inschrijven op de locatie.

Werkwijze woning huren in Schagen

Woonhuyz houdt zich voornamelijk bezig met het verhuren van woningen en de bemiddeling daarin. Daarnaast houden onze collega’s zich ook bezig met begeleiding van de aankoop en verkoop van koophuizen en ook nieuwbouwprojecten, hypotheekadvies, vastgoed advies en vastgoedontwikkeling. Wij richten ons steeds meer op het beheer van woningen of het nu gaat om 1 woning of een heel complex. Wij helpen woningzoekenden met het vinden van een passende huurwoning in Schagen. Wij zijn er voor mensen die particulier willen huren, verhuurders of verkopers, investeerders, woningzoekenden, en iedereen die meer wilt weten over vastgoed of ontwikkeling.

Bezichtiging huurwoning Schagen

Als eerste plannen wij een vrijblijvende bezichtiging met u in, geen documenten aanleveren van te voren want dat is voor een later moment. Het is wel raadzaam om uw dossier al klaar te hebben, zodat als u de woning wilt accepteren u direct kunt handelen. Wij kunnen ter plaatse uw vragen beantwoorden en leiden u door de woning. Onze medewerker voorziet u van alle informatie over de betreffende huurwoning en kan antwoord geven op al uw vragen. Het bezichtigen van een huurwoning kan ingepland worden op een tijdstip dat het u het beste uitkomt. Soms ook op afspraak buiten kantoortijden, in de avonduren of op zaterdag.

Acceptatiedossier

De woning voldoet aan uw woonwensen en al uw vragen zijn beantwoord? Dan kunt u de woning accepteren. Hiervoor dienen diverse documenten te worden aangeleverd. Misschien heeft u zich al ingeschreven en hebben wij reeds uw documenten in ons bezit. Mochten wij deze nog niet bezitten, dan vragen wij u om de acceptatie/inschrijfdocumenten in te vullen en samen met de daarin gevraagde kopieën te mailen naar ons. U geeft aan bij de zoekopdracht dat u instemt met een screening. Wij screenen iedere kandidaat voordat zij de woning toegewezen krijgen.

Overdracht!

Na de toewijzing volgt de sleuteloverdracht. Samen lopen wij de woning door en wordt er een opleveringsformulier ingevuld. Het huurcontract wordt ondertekend en u ontvangt de sleutel. Uiteraard staan wij ook na de overdracht nog voor u klaar. U kunt rekenen op nazorg.

Kosten huurwoningbemiddeling

U heeft een woning van ons op het oog en u komt de woning bezichtigen, aanmaak acceptatie dossier, opmaak huurcontract en oplevering incl. nazorg, dan betaald u eenmalig administratiekosten van € 30,- incl. BTW.