Huren

Huren


U bent op zoek naar een woning? Zoeken is niet lastig, maar het vinden van een passende woning wel! Wij bieden verschillende woningen aan.  

De bezichtiging

Als eerste plannen wij een vrijblijvende bezichtiging met u in, geen documenten aanleveren van te voren want dat is voor een later moment. Het is wel raadzaam om uw dossier al klaar te hebben, zodat als u de woning wilt accepteren u direct kunt handelen. Wij kunnen ter plaatse uw vragen beantwoorden en leiden u door de woning. Onze medewerker voorziet u van alle informatie over de betreffende huurwoning en kan antwoord geven op al uw vragen. Het bezichtigen van een huurwoning kan ingepland worden op een tijdstip dat het u het beste uitkomt. Soms ook op afspraak buiten kantoortijden, in de avonduren of op zaterdag.

Acceptatiedossier

De woning voldoet aan uw woonwensen en al uw vragen zijn beantwoord? Dan kunt u de woning accepteren. Hiervoor dienen diverse documenten te worden aangeleverd. Misschien heeft u zich al ingeschreven en hebben wij reeds uw documenten in ons bezit. Mochten wij deze nog niet bezitten, dan vragen wij u om de acceptatie/inschrijf documenten in te vullen en samen met de daarin gevraagde kopieën te mailen naar info@woonhuyz.nl.

U geeft aan bij de zoekopdracht dat u instemt met een screening. Wij screenen iedere kandidaat voordat zij de woning toegewezen krijgen.

Overdracht!

Na de toewijzing volgt de sleuteloverdracht. Samen lopen wij de woning door en wordt er een opleveringsformulier ingevuld. Het huurcontract wordt ondertekend en u ontvangt de sleutel. Uiteraard staan wij ook na de overdracht nog voor u klaar. U kunt rekenen op nazorg.

Kosten 

U heeft een woning van ons op het oog en u komt de woning bezichtigen, aanmaak acceptatie dossier, opmaak huurcontract en oplevering incl. nazorg, dan betaald u eenmalig administratiekosten van € 30,- incl. BTW.